Detalii despre voluntariatul în ATTU

   

Completezi formularul de aplicare.

 

   

Astepti un raspuns din partea Departamentului de Resurse Umane al Asociatiei, lucru ce poate dura intre 1-21 zile, in functie de diversi factori.

 

   

In cazul unui raspuns pozitiv, esti invitat la un interviu de selectie cu un reprezentant al Departamentului de Resurse Umane si Managerul de Proiect sau cel care ar urma sa iti fie coordonator direct. Interviul poate avea loc in Bucuresti sau, daca esti din alt oras sau din afara Romaniei, prin Skype sau Hangouts.

–  Dinamism

–  Creativitate si initiativa

–  Disponibilitatea de a aloca timp suficient activitatilor

–  Dorinta de invatare si perfectionare

–  Seriozitate si implicare

–  Pasiune

●  O gama larga de proiecte din zona social-educationala, atat offline cat si online, care se adreseaza unei serii de probleme importante si propun solutii realiste si aplicabile imediat

 

●   Posibilitatea de a aduce schimbari importante in comunitatile carora ne adresam si de a aduce o contributie directa si personala;

 

●  O echipa dinamica, foarte diversa, formata atat din tineri dornici sa invete, cat si din tineri cu experienta, profesionisti in diverse domenii;

 

●  Un mediu deschis, in care ideile tale pot avea ecou, si unde apar foarte des oportunitati diverse, inclusiv pentru pozitii de management (daca ai abilitatile necesare)

 

●  Certificat de voluntariat care descrie proiectele in care te-ai implicat, functiile/pozitiile pe care le-ai detinut si multe altele;

●  Castigi experienta de munca, inveti lucruri noi si deprinderi utile;

●  Beneficiezi de certificat de voluntariat sau adeverinta de practica;

●  Iti mentii “in uz” cunostinte, abilitati sau un talent pe care nu ai ocazia sa le folosesti in viata de zi cu zi;

●  Esti mai activ in timpul tau liber si-l petreci in mod inovativ si chiar distractiv;

●  Socializezi mai mult, iti faci noi prieteni, cunostinte si contacte care iti pot fi utile in viata;

●  Te alaturi si tu prietenilor tai care sunt deja implicati in actiuni sau programe de voluntariat;

●  Dai inapoi comunitatii si celor din jur o parte din resursele tale;

●  Devii parte a unei echipe/organizatii a carei munca si viziune o respecti si vrei sa o vezi ca devine realitate;

●  Daca tocmai te-ai mutat intr-un oras nou sau ai trecut printr-o schimbare de viata, voluntariatul te ajuta sa te reconectezi la comunitate;

●  Poti testa daca ai abilitatile practice necesare pentru a urma o anumita cariera sau pentru o reorientare in cariera;

●  Ai ocazia sa ii ajuti pe cei mai putin norocosi ca tine sau, dimpotriva, poti fi alaturi de cei care trec prin aceleasi probleme ca tine;

●  Poti realiza ceva ce ti-ai dorit intotdeauna: un hobby, ajutorarea oamenilor in nevoie, etc;

●  Ai oportunitatea de a lucra cu o categorie de persoane cu care ti-ai dorit sa ai contact sau ai ocazia de a intalni persoane importante din comunitate;

●  Inveti sa iti asumi o responsabilitate si sa realizezi ceva cu propriile tale maini;

●  Contribui la dezvoltarea comunitatii in care traiesti si a intelege mai indeaproape problemele comunitatii in care traiesti.

PASUL 1

Înscrie-te

PASUL 2

Participă

PASUL 3

Ajută

Our deal

Daca tu te dedici cu adevarat activitatii si vrei sa inveti, aloci timp suficient si ai o fire curioasa, noi ne angajam sa iti oferim cat mai mult din cunostintele si experientele noastre, precum si alte oportunitati diverse, pe masura eforturilor tale.

Momentan avem disponibile următoarele poziţii vacante:

 

(2 posturi)  Asistent/Specialist PR, Copy & Social Media – Nivel incepator/mediu

 

(1 post)  Asistent/specialist Grafica Digitala&Print (creare si editare materiale de digital branding/identity design/web) – Nivel incepator/mediu

 

Se asigura training intern, materiale si resurse utile activitatii si oportunitati de invatare rapida a unor deprinderi in domeniile vizate.

 

Precizam ca pentru aceste pozitii vacante nu se ofera remuneratie financiară şi constituie voluntariat asumat pe baza dorinţei interioare a voluntarului de a crea valoare pentru societate, oamenii in nevoie si implicit pentru sine, prin cresterea abilitatilor socio-profesionale.

         

         Cerinte de baza:

  • Student/a sau absolvent/a al studiilor liceale;
  • Necesar obligatoriu! Dorinta de a participa constant si sustinut in activitatea din departamentul de Comunicare ATTU, precum si asumarea dedicarii unui timp de minim 4 ore – saptamanal – in folosul asociatiei.
  • Motivatie de a lucra in cadrul unei organizatii nonprofit;
  • Abilitati bune de redactare si comunicare, oral si in scris, in limba romana;
  • Spirit creativ si dorinta de a performa in domeniile de interes;
  • Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultate, cu abilitati organizatorice
  • Dorinta de invatare a unor instrumente specifice domeniului publicitar (software specializat, tehnici specifice, alte aspecte utile activitatii)
  • Bun-simt si respectarea unor reguli de respect reciproc fata de membrii echipei (abilitati sociale si de lucru in echipa)
  • Dorinta de a beneficia de training specializat

         Candidatul ideal:

  • Student/a sau absolvent/a al uneia dintre urmatoarele specializari: jurnalism, comunicare, marketing, relatii publice, litere, administrarea afacerilor, arte, CESI;
  • Flexibilitate, minutozitate, sociabilitate, spirit de observatie, atentie distributiva, capacitate de a evalua si a de a lua decizii;
  • Participarea in cadrul altor ONG-uri – constitutie avantaj;
  • Experienta in activitati din domeniul publicitatii sau videografie/fotografie – constituie un mare avantaj
  • Cunostinte SEO la nivel cel putin incepator
  • Abilitati excelente de redactare si comunicare, oral si in scris, in limba romana si engleza (engleza nu e obligatoriu);
  • Creativitate in elaborarea si implementarea activitatilor de comunicare;
  • Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultate, cu abilitati organizatorice
  • Cunostinte minimale/bune a unor instrumente specifice domeniului publicitar (software specializat, tehnici specifice, alte aspecte utile activitatii) – Suita Microsoft Office (Publisher, Word, Powerpoint)/ Suita Adobe grafica statica si dinamica (static/GIF) (Illustrator, Photoshop, InDesign, Flash, etc) sau software open-source cu functionalitati similare, precum GIMP/Inkscape/Blender/

    Descrierea activitatii si responsabilitati:
  • Cercetare, colectare, prelucrare, analiza si sinteza a informatiilor – cercetarea si prospectarea pietei indeosebii online/media;
  • Elaborarea, crearea sau selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru asociatie cu scopul de a se potrivi specificului activitatii ATTU;
  • Diseminarea de informatii catre jurnalisti, sponsori, institutii guvernamentale si toate categoriile de public ce fac parte din sfera de interes a organizatiei;
  • Legatura permanenta cu managementul organizatiei;
  • Organizarea si participarea la evenimente in beneficiul organizatiei, cu posibilitatea de a aduna experiente personale si profesionale utile in urmarirea unei cariere in domeniu;
  • Redactarea de texte/articole/comunicate ce tin de activitatea curenta a ATTU;
  • Monitorizarea aparitiilor in media a ATTU.
  • Planificare, crearea si monitorizarea eficientei unor campanii online/offline ce vizeaza promovarea asociatiei.
  • Informarea periodica a managementului de department cu privire la activitatile derulate
  • Utilizarea unor instrumente de lucru in echipa si collaborative (Google Docs, Asana, etc)
  • Reprezentarea asociatiei si imaginii acesteia la nivelurile cele mai inalte in mediul public
  • Identificare unor noi modalitati de a promova si face cunoscuta asociatia in mediile de publicitate – publice.
  • Sarcini administrative si organizatorice in cadrul evenimentelor de promovare ATTU
  • Colaboreaza indeaproape cu Managerul de departament pentru activitatile de promovare;
  • Raspunde la mesajele sustinatorilor asociatiei, ofera informatii, se informeaza din resursele interne pentru a fi la current cu noutatile din organizatie si a le comunica eficient.
  • Gestionarea bazei de date de parteneri si sponsori ATTU precum si parteneri media (Microsoft Excel)
  • Respecta cerintele specifice GDPR, regulamentul intern si masurile specifice implementate in cadrul Asociatiei pentru conformarea cu cadrul legal in vigoare la nivel national si european.


Beneficii:

  • contract de voluntariat;
  • certificat de voluntar (echivalent experienta profesionala recunoscuta legal);
  • posibilitatea de a obtine o adeverinta de practica care sa atente cunostinte in domenii specializate;
  • recomandari si recunoastere interna si la nivel social/public;
  • esti parte din comunitate si ajuti la imbunatatirea acesteia;
  • Posibilitatea de a participa in proiecte cu finantare europene, private sau guvernamentele care permit plata voluntarilor.
  • Posibilitatea de a calatori in alte tari in scopul de schimb de experienta in folosul misiunii asociatiei.
  • dezvoltarea cercului de prieteni prin apartenenta la echipa ATTU
  • participare la training-uri interne cu specialisti din domenii diverse.

Poti aplica utilizand formularul de voluntariat de mai jos sau poti transmite direct CV-ul insotit de o scurta descriere pe adresa: recrutare@ongattu.ro


Candidatul ideal:

  • Student / Absolvent: marketing, management, comunicare, jurnalism – avantaj;
  • Experienta in activitati de fundraising – Avantaj
  • Motivatie de a lucra in cadrul unei organizatii nonprofit;
  • Abilitati excelente de redactare si comunicare, oral si in scris, in limba romana si engleza;
  • Creativitate in elaborarea si implementarea activitatilor de comunicare;
  • Abilitati excelente de organizare, prezentare si negociere;
  • Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultate, cu abilitati organizatorice

Descrierea activitatii:

  • Coordonarea si implementarea campaniilor /evenimentelor de atragere de fonduri de la persoane fizice
  • Gestionarea bazei de date de donatori, sponsori, parteneri media
  • Sarcini administrative si organizatorice in cadrul evenimentelor si campaniilor de fundraising sau comunicare;
  • Identificarea surselor de finantare si realizarea unui calendar anual sau periodic;
  • Colaboreaza indeaproape cu Managerul de Campanie pentru activitatile de strangere de fonduri;
  • Mentine legatura cu donatorii implicati in campania de fundraising.

Beneficii:

  • contract de voluntariat;
  • certificat de voluntar (echivalent experienta profesionala);
  • posibilitatea de a obtine o adeverinta de practica;
  • recomandari si recunoastere;
  • esti parte din comunitate si ajuti la imbunatatirea acesteia;

Poti aplica utilizand formularul de voluntariat de mai jos sau poti transmite direct CV-ul insotit de o scurta descriere pe adresa: recrutare@ongattu.ro

 

Candidatul ideal:

  • Student/a la psihologie/pedagogie/sociologie;
  • Bune abilitati organizatorice;
  • Abilitati manageriale si de gestionare a situatiilor ce se ivesc in desfasurarea acestei activitati;
  • Constitutie avantaj participarea in cadrul altor ONG-uri, in proiecte asemanatoare;
  • Reale abilitati pedagogice;
  • Persoana motivata, echilibrata si dornica sa produca o schimbare pozitiva in comunitate.

Descrierea activitatii:

  • Promovarea activitatii in scoli si licee, incheierea de parteneriate cu institutii si colaborarea permanenta cu factorii implicati;
  • Gestionarea eficienta a activitatii proiectului;
  • Participarea la sedintele organizate de echipa de management a asociatiei;
  • Colaborarea permanenta cu coordonatorul activitatii;
  • Respectarea task-urilor prevazute in proiectul cadru, dar si a indicatiilor coordonatorului activitatii.

Beneficii:

  • contract de voluntariat;
  • certificat de voluntar (echivalent experienta profesionala);
  • posibilitatea de a obtine o adeverinta de practica;
  • recomandari si recunoastere;
  • esti parte din comunitate si ajuti la imbunatatirea acesteia;

Poti aplica utilizand formularul de voluntariat de mai jos sau poti transmite direct CV-ul insotit de o scurta descriere pe adresa: recrutare@ongattu.ro

FORMULAR DE VOLUNTARIAT: