Website oficial - ONG ATTU

Ghidul voluntarului

  1. CE IMPLICA ACTIVITATEA DE VOLUNTARIAT IN ASOCIATIA TARA TINERILOR UNITI?

Activitatea de voluntariat implica desfasurarea unor actiuni specifice obiectivelor proiectelor si campaniilor, dar si a departamentelor asociatiei. Activitatile se vor desfasura atat pe teren, atunci cand ne deplasam in campanii, cat si de la distanta sau de la sediul asociatiei.

  1. DREPTURILE UNUI VOLUNTAR IN ATTU
  • desfasurarea activitatatii de voluntariat potrivit capacitatii, pregatirii si disponibilitatii sale;
  • solicitarea eliberarii certificatului de voluntariat insotit de raportul personal de activitate;
  • dreptul la confidentialitate si protectia datelor personale;
  • dreptul la timp liber corespunzator cu activitatea de voluntariat;
  • participarea activa la organizarea si desfasurarea proiectelor;
  • recunoasterea voluntariatului ca experienta profesionala;
  • participarea la programarea de formare si accesarea cat mai multor informatii oferite de asociatie.
  1. OBLIGATIILE UNUI VOLUNTAR IN ATTU
  • asumarea task-urilor si prestarea serviciilor, fara renumeratie;
  • sa se implice in proiecte si sa anunte din timp in situatia in care nu poate participa;
  • sa indeplineasca la timp sarcinile atribuite;
  • sa respecte obiectivele si regulile generale ale asociatiei.
  1. DEPARTAMENTELE DIN CARE UN VOLUNTAR POATE FACE PARTE
  • Resurse Umane;
  • Fundraising;
  • Organizare Evenimente;
  • Juridic;
  • PR&Marketing;
  • Social;
  • Educatie;
  • IT;
  • Voluntari liceu;
  • Foto-Video;
  • Administrativ Logistic;
  • APL – Administratia Publica.
  1. STRUCTURA ORGANIZATORICA A ASOCIATIEI
  • Consiliul Director: Presedinte, Vicepresedinte, Secretar
  • Director executiv
  • 12 Manageri de departamente
  • 70 de voluntari
  1. DREPTURILE UNUI MANAGER SAU COORDONATOR AL UNUI DEPARTAMENT DIN CADRUL ASOCIATIEI
  • toate drepturile revenite unui voluntar;
  • dreptul de a gestiona departamentul in mod liber;
  • propunerea de proiecte;
  • dreptul de a face sesizari conform regulamentului.
  1. OBLIGATIILE UNUI MANAGER SAU COORDONATOR AL UNUI DEPARTAMENT DIN CADRUL ASOCIATIEI
  • Stabilirea unor obiective lunare si anuale pentru departamentul sau;
  • Instruirea voluntarilor aflati in subordine si evaluarea lor;
  • Organizarea unor intalniri lunare cu voluntarii si cu managerii pentru stabilirea noilor obiective si activitati;.
  • Pregatirea unor rapoarte lunare cu sarcinile si progresul realizat.